2013. november 6., szerda

#3. Évad 3. Fejezet

imageChris várt rám a repülőtéren L.A-ben. Patakokban folyt rólam az izzadság a Kanadai hideg után. Egy öleléssel köszöntem neki majd a kocsija felé igyekeztünk. Egy szót sem mondtunk a másiknak. Éreztük egymáson az idegességet és a félelmet. Megan volt az első szerelme. Talán az a fajta szerelem, ami soha nem múlik el de már együtt nem lesznek. Chris az autóban felém fordult és megszorította karomat.
-Erősnek kell lenned.
Csak bólintottam. Semmit nem tudtam Megan-ról. Senki nem mondott semmit csak, hogy kórházban van. Futva tettem meg a kocsi és a recepció közti utat. Megkerestem Megan szobáját és a csukott ajtó előtt még vettem egy utolsó mély levegőt. Remegő kézzel nyitottam be. Barátnőm felém kapta fejét és mosoly húzódott arcán.
-Szia Zoe. - köszön.- Neked nem Kanadában kellene lenned?
-Te fontosabb vagy!- felelem és leülök az ágy szélére.- Mi a baj Meg? Mért vagy itt?
-Ez egy hosszú történet. Kérlek ülj előtte le!- mutat a fotelre, ami az ágyával szemben helyeztek el.- Leukémiás vagyok!
Kezem egyre jobban remegett a félelemtől. Szememből elindultak a könnyek, ahogy Megan tovább folytatta.
-Csontvelő daganat. Az orvos azt mondta, hogy legjobb esetben is olyan 3 hónapom van hátra. Zoe meg fogok halni.
Úgy mondta ki a szavakat, mintha csak egy könyvet olvasni. Hangos zokogásban törtem ki, könnyeim elöntötték arcomat és kézfejemre hullottak. Mély levegőt vettem és próbáltam magamat nyugtatni de a szomorúság és az elkeseredés elhatalmasodott rajtam. Megan csak nézett rám, egy könnyet sem hullatott de vörös szemei elárulták, hogy, amikor egyedül volt sírt. Megpaskolta maga mellett a takarót és én még mindig csillapíthatatlanul sírva mellé bújtam. Átkarolt és egy puszit nyomott a fejemre.
-Felhívom Jake-et.- suttogta nekem.
Ellenkezni akartam vele maradni de egy hang sem jött ki a torkomon. Hasára fektettem fejemet és a fehér takaróba nyomtam arcomat. A szempillaspirálom csúnya foltot hagyott a hófehér takarón de minden erőm ellenére sem tudtam abbahagyni a sírást. Megan elvesztésének a gondolata is teljesen a padlóra lökött.
-Semmi baj nem lesz.- simította hátra hajamat.
-Már van baj.- hüppögtem neki és erőt véve magamon felültem.- Nem hagyhatsz itt! Nem élném túl!
-Dehogynem.- mosolygott rám.- Itt is van Jake, most szépen hazamentek és csak szép dolgokra gondolsz. A megjelenő filmedre, a férjedre, a gyerekedre és arra, hogy még itt vagyok. Holnap pedig eljössz értem 11 órára és elmegyünk kávézni! Világos?
-Persze.- küldök felé egy halvány mosolyt, majd Jake kivezetett a kórteremből.
Letörölgette a könnyeimet és erősen magához ölelt.
-Hiányoztál.- túrt bele hajamba és megcsókolt.
Visszacsókoltam és karjaimmal hátát simogattam. Alsó ajkamat lágyan harapdálta és nekem csak most tűnt fel igazán mennyire hiányzott.
-Te is.- mondtam neki.
Egy parkon sétáltunk végig. Jake elmesélte, hogy mi történt az elmúlt hetekben, amiből én kimaradtam. Én is meséltem neki de a hangulatom már soha nem lesz olyan, mint régen. Semmi nem lesz már olyan, mint régen!
Jake közel húz magához és szembe fordít. Mélyen szemembe néz barna szemeivel, mint azon az estén mikor először voltunk együtt.
-Még itt van velünk. Ne kezd el már most gyászolni.- mondja.- Még mosolyogj és élvezd a vele eltölthető időt, amit már soha nem kaphatsz vissza.
-Kell pár nap, hogy fel tudjam dolgozni Jake.- mondom. -Te nem tudod úgy átérezni a dolgot, mint én. Megan kiskorom óta mellettem állt. Azt a sok szeretetet és törődést soha nem adhatom vissza neki!
-Zoella igazad van. Nem tudom, hogy ez milyen érzés de Megan az én barátom is. Én is el fogom veszíteni.
Oldalra néztem és hagytam lefolyni arcomon az utolsó hullajtott könnyemet. Lassan letöröltem és megfogadtam, többé nem sírok. Többé nem hullajtok egy könnycseppet sem akármennyire fáj.
Mosolyogva fordultam Jake felé és arcomat arcának nyomtam.
-Szeretlek.- suttogtam.
-Szeretlek én is!
Lassan végighúzta jobb mutatóujját arcomon, végig az oldalamon és derekamnál két kezét összekulcsolta. Vállamat kezdte el apró puszikkal beborítani majd indult felfelé. Nyakamat meleg lehelete csiklandozta, amire párszor fel is kuncogtam. Lassan ajkaimhoz ért majd keményen megcsókolt.
Elsétáltunk az autóig és hazamentünk. Amanda otthon vált már Finn-el. Édesen eljátszottak a nappaliban. A nyakamban csüngő lányommal köszöntem el Finn-től és szeltem át az egész lakást.
-Hiányoztál anya.- mondja és óriási kék szemeivel rám néz.
-Te is nekem angyalkám!- mondom és egy hatalmas puszit adok arcára.

2 megjegyzés:

  1. :'( ohh még engem is szíven ütött Megan betegsége :/ nagyon jó lett a rész mint mindig és megszeretném köszönni h írsz és h csinálsz még egy évadot :) ha hiszed ha nem de iszonyat nehéz és fárasztó a suli így 7-be de amikor szerdán és vasárnap elolvasom a részeidet akkor az olyan mimt egy "felüdülés" :) so nagyon szépen köszönöm h írsz <3 így tovább! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerettem volna egy szép befejezést és még nem éreztem a második évad végén azt, hogy tökéletes lenne az a bizonyos 'The end'. :D
      Örülök, hogy tetszik és nagyon boldoggá teszel azzal, hogy ilyen szépeket írsz...:33
      nagyon szépen köszönöm, hogy olvasol!:)) <33

      Törlés