2013. október 5., szombat

#2. Kötet 11. Fejezet


Megan rázott fel legszebb álmaimból hajnalok hajnalán. Körbenéztem a hotelszobában, ahol csak ketten voltunk. A lánybúcsúztatómat egyedül Megan-nal töltöttem el alkohol és más tiltott szer nélkül. Hát nem így képzeltem el régebben, de terhes  vagyok!
-Egészen 8 órád van, hogy kiélvezd a szabad életed minden örömét.- mondja.
-Akkor aludni szeretnék.- nyöszörgöm és fejemre húzom a takarót.
Egy óra alatt barátnőm eléri, hogy kimásszak az ágyból és valami ruha féleségbe bújjak. Jake szüleinek házához megyünk ahol már javában zajlanak az előkészületek. Jake-el csak az oltár előtt fogunk találkozni, mert balszerencsét hoz és szerintem az éjjel elég durván berúghattak a haverjaival a legénybúcsúztatón. Kapok egy erős kávét és pár csokis muffint. Megan és Jake anyja izgatottan beszélgetnek és tervezgetik az esküvőmet. Miután elrendeztek mindent beküldtek a fürdőszobába, hogy kezdjem el kifesteni magamat. Ehhez én ragaszkodtam, mert másra nem bíznám magamat így ha eltolom akkor azért csak én lehetek a felelős. És mi rosszabb egy ideges, terhes menyasszonynál? Semmi.
-Gyönyörű vagy.- mondta valaki mikor kiléptem a fürdőből. Az apám állt velem szemben. Közel léptem hozzá és megöleltem.
-Olyan jó, hogy itt vagy.- mondom.- Chris?
-Nemsokára leszáll a gépe.- mondja és megpörget.- Az én csodaszép kislányom.
Apa arcán könnyek csorogtak végig, amitől az én szemeim is bekönnyeztek.
-Jaj nehogy el kezdj sírni.- mondja Megan.- Csók Mr. Sugg.
-Szervusz Megan.- mosolyog rá apa majd eltűnik Jake apjának irodájában.
-Csodálatosan nézel ki Zoe.- mondja Megan.
Egy órával az esküvő előtt már rajtam van a ruha is és a limuzint várjuk, ami elvisz a kápolnáig. Megan kék koszorúslány ruhában szaladgál a házban és telefonon beszél. Időközben megérkezett a bátyám is, akinek volt még ideje bemenni a McDonalds-ba és hozott nekem egy nagy adag sült krumplit szigorúan ketchup nélkül, mert ha ráesne egy csöpp is a ruhámra kitörne a 3. világháború!
Fél órával az esküvő előtt megérkezett a limuzin és beültünk. Chris és apa között foglalok helyet, míg barátnőm velem szemben ül.
-Megvannak a gyűrűk és benne van a gravírozás is.-mutatja.- A pap azt a fogadalmat olvassa fel, amit én írtam. Eszméletlen jó lett.
-Én is ettől félek.- nevetek.
Utoljára szállok ki a kocsiból és felfelé sietünk a lépcsőn. Késésben vagyunk. 
Megan kinyitja előttem az ajtót és az összes szempár rám szegeződik. Tele volt a templom Jake ismerőseivel, barátaival, rokonaival és voltak szerencsés rajongók is, aki jelen lehettek. Az én össz' vendégseregem a hátam mögött álltak és várták, hogy elinduljak. Leírhatatlan érzés volt, mikor megpillantottam Jake-et az oltárnál és eloszlott minden kétségem. Végigmentem a leterített vörös szőnyegen és egyfolytában vőlegényemet néztem. 
Elérkeztünk a fogadalom tételhez és a gyűrű felhúzására. Jake kezdett és ismételte a pap minden szavát.
-Én Jacob Miller fogadom, hogy életemnél is jobban fogom szeretni az előttem álló Zoella Sugg-ot és nem lesz számunkra semmilyen akadály. Fogadom, hogy lányomért mindent megteszek és szeretni fogom. Soha nem fogom elhagyni Zoe-t és egész életemen át szeretni fogom. Fogadom, hogy őrülten szeretlek, akármilyen leszel is. Most és mindörökké. Sosem felejtem el, hogy ez egy életre szóló szerelem. A lelkem legmélyén tudni fogom, hogy jöhet bármi, ami elválaszt minket, mindig visszatalálunk egymáshoz, mert te vagy az én mindenem!- fejezte be és felhúzta a gyűrűt az ujjamra.
Én következtem:
-Én Zoella Sugg fogadom, hogy mindennél és mindenkinél jobban szeretni fogom Jacob Miller-t és lányomat Amandát. Fogadom, hogy mindig melletted leszek és nem lesz számunkra akadály pár ezer mérföld.  Fogadom, hogy nem fog zavarni, hogy állandóan húst hússal eszel és néha én is fogok. Fogadom, hogy hűséges leszek hozzád és számomra te lettél az otthon, te lettél a család és te lettél az én mindenem!- majd felhúztam én is a gyűrűt.
-Isten színe előtt Mr. és Mrs. Miller önöket házastársakká nyilvánítom. Csókolja meg a menyasszonyt!
Jake felemelte a fátylamat és olyan emlékezetes csókkal kezdte házas életünket, amibe beleremegett a térdem. Ha nem fogja a derekamat ennyi ember előtt esek el. Karjába vett és egészen a limuzinig cipelt. 
-El sem hiszem, hogy ezt csináltuk.- mondja és rám mosolyog.
-Már is megbántad?- kérdezem.
-Eddigi életemből csak egy dolgot bánok.- mondja.- Az, hogy hagytalak egyszer elmenni. Többé nem fordul elő és ez a nap életem legszebb napja lett.
-Még nincs is vége.- nevetek és megcsókolom férjemet.
-Mrs Miller ön már a jelenlétével csodálatossá teszi a napomat.
-Mr Miller én is elmondhatom ugyan ezt magamról!- mondom nevetve és vállára döntöm fejemet.
A vendégek átmentek az étterembe ahol már csak ránk vártak. Felvágtuk a tortát és következett az apa lánya tánc.
-Gratulálok kincsem.- mondja apa és együtt ringunk a zenére.- Hallottam, hogy anyád meglátogatott.
-Igen és ezért te vagy a hibás.- mondom.- De annyira boldog vagyok, hogy nem tudok rád haragudni!
Apát Jake édesapja majd Chris váltotta. Utánuk táncoltam Finn-el és Jack-al majd elképzelhetetlenül hosszú idő után férjem vállát karolhattam át.
-Merje csak valaki rájuk azt mondani, hogy nem illenek össze.- szólal meg Megan egy asztal tetején állva.- Annyi mindenen mentek át együtt, hogy megérdemlik végre a Happy End-et! Lehet az ő történetükben nincsen egy másik személy vagy halálos betegség és még amnézia sem. Mégsem sablonosak. Lett egy saját történetük veszekedéssel, távolsággal és egy nem várt terhességgel fűszerezve. Amikor Leeds-be indultunk álmomban sem gondoltam volna, hogy ez vár ránk. Srácok, akik lehozzák nekünk a csillagokat. Emberek emeljük poharunkat Zoe-ra és Jake-re. A szerelemre, ami mindennél erősebb.
Könnyezve borultam Jake vállára és szorosan hozzábújtam. 

Életem legszebb napja.



2 megjegyzés:

  1. Jézusom. *.* most lehet hülyének fogsz nézni de kicsordult egy-két könny a szememből annyira jó lett és megható.... Csodálatos lett <3 :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyi érzelmet ki tudok váltani belőled csak az írásommal!:)
      Köszönöm, hogy olvasod! <3

      Törlés