2013. szeptember 18., szerda

#2. Kötet 6. Fejezet

Fülsüketítő zajra keltem, amit egy kézsuhintással el is hallgattattam. Jake kezdett mocorogni mellettem, majd felállt és kiment a mosdóba. Pocakom felett én is átnéztem és rápillantottam az órára. Még időben vagyunk. Frissen csoszog vissza barátom és egy puszival ajándékoz meg.
-Indulni kéne nem?- kérdez és segít felállni.
-10 perc és kész vagyok!
Lefürödtem, hajat szárítottam, sminkeltem és beletuszkoltam magamat a ruhába mindezt 10 perc alatt terhesen. Kiléptem a fürdőszobából és Jake éppen a nyakkendőjével babrált.
-Had segítsek!- veszem ki kezéből és egy szempillantás alatt megkötöttem.
-Honnan tanultad?
-Két férfivel nőttem fel!- emlékeztetem.
Fogtunk egy taxit és a kápolnába siettünk, ahol már minden a feje tetején állt. Virághordók és dekorálók szaladgáltak mindenhol. Megpillantottam Megan szüleit és négy bátyját. Intettem nekik és feléjük indultunk Jake-el. Idegesen nézelődtünk körbe, hogy látjuk-e a családom kis darabját.
-Zoella fel sem ismertelek.- mondja Megan anyja Victoria.
-Hát igen.- mondom neki feszülten.-Kicsit hamarabb vágtunk bele a baba projektbe, mint kellett volna.
Megan bátyjai kezet ráznak Jake-el és egyesével végigölelgetnek.
-Még mindig remekül nézel ki!- dicsér Michael a legidősebb.
-Húgi le kéne dolgoznod ezt a pár kilót.- piszkál Matthew a másod szülött.- Így is gyönyörű vagy, szeretlek.
-Remélem még nem felejtetted el drága Maxwell testvéredet.- mondja.
-Téged?- kérdezem és erősen megölelem.- Soha sem tudnálak.
Egy puszit nyomtam arcára, majd Martin jött oda hozzám a titkos kedvencem Megan családjából.
-Zoe remekül nézel ki.- ölel meg.- Szeretlek kiscsaj. Te pedig figyel oda rá, mert még találkozunk és ha egy panaszt is hallok rád...
-De nem fogsz Martin.- mondom neki.- Én is szeretlek mindannyitokat.
Otthagyom második családommal Jake-et és Megan-hoz sietek. Benyitottam az őrültek házában és csak egy ideges lányt láttam nem pedig egy gyönyörű nőt, aki most készül férjhez menni.
-Megan!- intettem neki és oda verekedtem magam mellé.- Minden rendben?
-Dehogy.- mondja.- A pap késik, a sminkes és fodrász lemondta, a virágokat még csak most teszik fel, a vendégek nemsokára itt vannak, az étterem csak bent tud megteríteni nekünk és Jack nem veszi fel a kibaszott telefont!
-Rendben.- mondom neki.- Ülj oda le és gyönyörűvé varázsollak. Jack mindjárt ideér és valakit ráállítok a többi dologra.
Az első ember, aki az utamba került minden feladatott megkapott én pedig belevetettem magam a sminkelésbe. Hajat vasaltam és lakkoztam. Kezdésre készen is lettünk. Újból átvedlettem már koszorúslány ruhámba és barátnőm mögött helyet foglaltam.
-Készen állsz?- kérdezem.
Egy határozott bólintással jelzi, hogy igen. Kinyílik Megan előtt az ajtó és, mint egy mesebeli királylány belibben hercege mellé, aki idegesen áll már az oltárnál. Jobbra és barra pillantgatok és észreveszem apát és Chris-t, akik majd' szívinfarktus kaphattak, mikor meglátták hatalmas hasamat. Jake-re mosolygok, aki a kamerámmal a kezében vesz fel éppen. Elhangoznak a boldogító Igen-ek mi pedig átkocsikázunk az étterembe. Feszülten ülök be az autóba, ahol már apa, Chris és Jake vár. Nem fogad üvöltözés amikor leülök. 
-Tudod kiskorotokban sokat beszéltünk anyátokkal, hogy milyen lesz az esküvőtök és kismilliószor álmodtam arról ahogyan a lányomat az oltár elé kísérem.- mondja.- Azt hittem idős leszek mikor nagypapa leszek, mert lesz annyi eszetek, hogy normál anyagi körülményeket teremtetek családotok számára. De Zoella nagyot tévedtem! 
-Miért nem mondtad el Zoe?- kérdez.- Vagy mi a szarért nem vetetted el?
-Tudod Chris a lányom is élő és érző lény!- mondom neki.- Eszem ágában sem volt elvetetni és mi fogjuk felnevelni. Ha kell a ti támogatásotok nélkül!
-És mi a tervetek? Jake majd eltart? Vagy a koleszben elfér egy gyerekágy?
-Van közös lakásunk.- mondja Jake.
-Ha már teherbe ejtetted a lányom ajánlom, hogy  gondoskodjál mindkettejükről és szeresd őket!
-Így is van uram.- bólint Jake.
Idegesen nyitottam ki az ajtót és siettem az étterembe. Jake loholt a nyomomba majd Chris és apa. 
Bátyám és Jake között foglaltam helyet. Felszolgálták az előételt mikor Chris megszólalt.
-Apa csak azért van kiakadva, mert nem szóltál neki.- suttogja fülembe.
Rá se bagózva eszem és a vacsora után Jack és Megan táncával indul az este.
-Kérhetnék egy kis figyelmet.- állok fel és megkocogtatom a pezsgős poharamat.- Elmondhatom magamról, hogy ez csodálatos menyasszony az én legjobb barátnőm. A vőlegény is nagyon jó barátom és blogdog vagyok, hogy ennyire szeretni. Ha pedig nem, Jack négy bátyja is van a helyedbe ilyen meg sem fordulna a fejembe!
Hangos nevetés tört ki és Megan testvérei be-bekiabáltak.
-Ott voltam kapcsolatuk minden állomásán és ha kellett velük örültem vagy épp sírtam. És bárki, aki azt meri állítani, hogy nem illenek össze, fiatalok és hülyeséget csinálnak az jobban jár ha nem kerül a szemeim elé, mert ők ketten így tökéletesek! Sok boldogságot kívánok, sírig tartó szerelmet, sok porontyot és meseszép életet. És csak annyit akarok még mondani, hogy én vagyok a legszerencsésebb ember, mert Ő a barátnőm és mindig számíthatunk egymásra!
Megan könnyezve borult nyakamba és hüppögve megköszönte a beszédemet, ami felesleges volt.
Jake-el táncoltam, amikor megjelent az apám.
-Lekérhetem?
-Persze uram.- engedett el Jake és a pulthoz ment, ahol Chris letámadta minden bizonnyal.
Apa vállára hajtottam fejemet és együtt ringatóztunk a zenére.
-Kincsem, volt már esküvőtök?- kérdez.
-Dehogy.- felem és megrázom fejemet.- Még a kezemet sem kérte meg, csak terhes lettem.
-Csak?- húzza fel a szemöldökét.- El fog tudni tartani Zoe? Tudtok ketten boldogulni egy kis fizetésből? Nem szeretnél egy évet halasztani és hazajönni?
-Nem akarok hazamenni.-szögezem le.- Eléldegélünk igaz kicsit sokat vagyok egyedül és Jake kezdeti fizetéséből  szűkösen jövünk ki, de megvagyunk.
-Holnap reggel átutalok a számládra egy nagyobb összeget, amiből az unokám pár hónapig megélhet.
-Nem kell apa.
-Ne vitatkozz velem Zoe.- mondja.
-Köszönöm.- hajtom fejemet a vállára.- Az unokádnak a neve Amanda lesz. Amanda Miller.
-Remélem ugyan olyan gyönyörű lesz mint az édesanyja.- mondja apa szemében csillog a büszkeség.- Nyugodtan megmondhattad volna tündérem, lehet az elején rosszul fogadom, de nagyon boldog vagyok!
Erősen átölelem és tovább táncolok apával. Végül is az este a lehető legjobban alakult.

4 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Azt hittem h Chris totál kiakad és megveri Jaket vagy vmi ilyesmi. De nem mindig meg tudsz lepni. A kövi vasárnap jön? *.* ügyi vagy!! :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem terveztem most semmi verekedést!:)
      Szokásosan vasárnap!:)
      Köszönöm <3

      Törlés