2013. szeptember 22., vasárnap

#2. Kötet 7. Fejezet

Egyik kedvenc olvasóim Doroti Dér és Tiffani Puskás-ról már rég hallottam!
Mi van veletek lányok? :) <3



http://b-e-f-r-e-e.blogspot.hu/
Az esküvő után még két napot maradtunk Vegas-ban. Jó volt egy kis időt a családommal tölteni amibe már Jake is beletartozik. Nehéz volt a búcsúzás a reptéren de szerencsére Jake 2 hét múlva, Karácsonyra hazajön és marad, mert a turnénak vége lesz.

~     *     ~ 

Finn és Jack cipelte befele az ajtón a hatalmas karácsonyfát, amit Megan-nal vettünk nemrég. Izgatottan álltunk neki a díszítésnek, mert este Karácsony! Az újonnan vett díszeket kezdtem csomagolni és adogatni barátaimnak mikor megszólalt a telefon.
-Szia Jake!- köszöntem.
-Baby most vagyok a reptéren és indulunk. Estére ott vagyunk.- mondja boldogan.
-Már nagyon várunk. Vigyázzatok magatokra.- mondom.- Szeretlek!
-Én is téged és Amandát!
Boldogan tettem le a telefont és felakasztottam egy színes gömböt a fára. Megan simogatta meg hátamat és mosolygott rám.
-Jön haza.- mondom neki.
Csak megértően bólint és odaad még egy gömböt. A délelőtt el is rohan a ház díszítésével és kezdetét veszi az ajándékok csomagolása. Én a konyhában csomagolom éppen Finn ajándékát mikor megjelenik.
-Hé!- szólok rá.- Húzzál vissza.
-Csak iszom.- mondja.
Letakarom a meglepetését és én is iszok egy pohár vizet valamint beveszem a terhes vitaminjaimat is.
Finn csak furcsán néz rám, de nem kérdezősködik csak visszamegy csomagolni. Megan rohangált a nappali és a sütő között, mert már betette korán reggel a pulykát sülni. Miután mind végeztünk a csomagolással nekiálltunk tortát sütni. Több mint egy óra szenvedés után a nyers tortát csodáltunk.
-Ennek biztosan így kell kinéznie?- kérdezi Jack.
-Szerintem nem.- feleli Megan.- Biztos, hogy nem!
Így hát a torát kidobtuk és nekikezdtünk egy muffinak, amit jóval könnyebb elkészíteni. Finn elugrott muffin sütőt venni és alapanyagokat. Két megpakolt bevásárló szatyorral tért vissza.
-Hoztam mindent.- lihegi.
Összesen egy fél órát ha babráltunk a sütéssel és a végeredmény is egészen ehetően nézett ki. Megterítettünk és tévét nézve vártunk Jake-et. Forgott a zárban a kulcs majd kinyílt és barátom lépett be rajta.
-Boldog Karácsonyt!
Izgatottan ugrottam nyakába és csókoltam meg. Csomagjait ledobta és fenekemet fogva felemelt, mintha pihe könnyű lennék és nem éppen terhes.
-Hiányoztál Zoe.- mondja két csók között.
-Te is nekem.- nézek szemébe.- Nem is tudod, hogy mennyire. De már itt vagy.
Óvatosan letesz és beljebb jön a házba. Köszön a srácoknak és megöleli Megant majd felém fordul.
-Nélkülem díszítettétek fel a Karácsonyfát?- kérdezi színlelt sértettséggel.
-Rág hagytuk a legjobbat.- mondom majd átnyújtom a csúcsdíszt.- De a díszekre vigyázz!
-Mégis csak én vagyok a férfi a házban.- jegyzi meg és feláll a székre.
Pipiskedve és nyújtózkodva éri csak el a fa tetejét.
-Óvatosan.- mondom neki.- Le ne verd a díszeket!
-Aranyos mikor így aggódsz szerelmedért és gyereked apjáért.- mondja majd hozzáteszi.- És remélem jövőbeli férjedért is!
-Én is.- nézek fel rá.
Ennek az érzelemdús pillanatnak rögtön vége szakadt, mert Jack megszólalt:
-Éhen döglöm.
Bementünk az étkezőbe amikor megszólalt a csengő.
-Vársz valakit?- kérdez Jake.
-Nem.- mondom és a konyhába megyek kihozni a levest Jake pedig ajtót nyit.
A nehéz porcelántálat megemelem és óvatosan visszaindulok az étkezőbe a barátaimhoz.
-Szia Zoella.- hallom meg nevemet.
A nő hang irányába nézek és a fehér porcelán kiesik kezemből. Csörömpölve esik a köre, a leves mindent beterít. De ez most a legkisebb gondom.




Vajon ki lehet az? 
Szerinted? :)

4 megjegyzés:

  1. Szupiiiii lett *...* waaa bakker visszajött az anyja?! :O

    VálaszTörlés
  2. Drága írónőnk!
    Itt is vagyok, csak ez a fránya suli miatt örülök hogy elolvasom a részeket, de van hogy azokat is csak hétvégén.
    Imádtam ezt a részt is, szerintem Zoe anyukája lesz, vagy ilyesmi. JA! Legyen 3.kötet is.:d<3<3
    xoxo,Dotti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dotti!!! :)
      Már nagyon hiányoztál! <3
      Tudom min mész át. Nekem is csak egy levegővételnyi időm van! Néha még annyi sem.
      Jól gondolod...:)
      Már elkezdtem írni az előzetest csak kicsit ihlethiányom van. Szóval bármi jó ötletet fogadok az e-mail címemre! (FENT JOBB OLDALT MEGTALÁLHATÓ!)
      Légy rossz és vigyázz magadra! <3 :)

      Törlés