2013. augusztus 25., vasárnap

Előzetes









A Leeds-i reptéren várakozok barátaimra, akik már egy héttel ezelőtt iderepültek. Megcsörgetem Finn telefonját, aki rögtön le is nyomja, mert már itt vannak valahol. Izgatottan húzom kifelé a bőröndjeimet amikor valaki a hátam mögé lép és befogja szememet.
-Ki vagy?- kérdezem, de mivel nem válaszol találgatok.- Finn?
-Honnan jöttél rá?- kérdezett és levette kezeit szememről.
-Jó megérzés. - mondom.- Na de ne csak állj ott ölelj meg!
Boldogan szorongatom meg legjobb barátomat mire oda érnek Megan-ék is.
-Le cseréltél te ribi?- kérdez Megan.
-Olyat sehol sem találnék, mint te!- mondom és őt majd Jack-et is megölelem.
Izgatottan léptem be, már egyedül kollégiumi szobámba. Előtörtek az emlékek a tavalyi évről, amikor még egyedül voltam. Kipakoltam a gépemet és elkezdtem bekötni amikor kopogtak.
-Szia Finn Harris.- ismétli magát, mint azon az első napon.- Te pedig Zoe Sugg?
-Igen!- bólintottam nevetve.
-Segíthetek?- kérdez.
-Megköszönném.- mondom.
Finn beköti a monitort, míg én a kis szekrényekbe próbálom beletömni a rakatnyi ruhámat. Miután végeztünk és Finn átment saját szobájába vettem egy hideg zuhanyt és kipakoltam a könyveimet majd hasra vágtam magamat az ágyon és olvasni kezdtem, mert még volt egy kis szabadidőm. A képek visszakerültek falamra, még Jake-é is. A reptéri csókunk után nem találkoztunk és ahogy sejtem ebben az életben már nem is fogunk. Így belegondolva meg is szakad a szívem. Ebédelni a Jake-el közös törzshelyünkre mentem egyedül.
-Szia Mia a szokásosat ha kérhetem.- mondom.- A helyemen várlak.
-Jó látni Zoe.- mosolyog rám Mia, a kedves pincérnő, aki mindig kiszolgál.- Hozom is!
A hátsó boxhoz léptem ahol már ült egy férfi. Szürke pulóverének kapucnija szeméig be volt húzva.
-Bocsánat de a helyemen ül!- mondom neki.
-Én úgy emlékszem, hogy ez a MI helyünk volt!
Nem hiszek a szememnek mikor Jake feláll és minden kérdés nélkül megcsókolt. Tiltakozni sincs időm -nem mintha tiltakozni akarnék- átvetem nyaka körül kezemet, már ösztönösen és átadom magamat a csók varázsának amire, már oly' rég vártam.


13 megjegyzés:

  1. Huuhaa. Jakee (gaz ha azt irom hogy: Jakee baby?) (xdd) ne kersezd csak ugy jott.:)
    Jakee baby*-*:)

    Nagyon tetszett varom masodik kotet elsoo reszet! Jupii Jake baby.!:')<3<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :-) kövi? YeAah jake xdd <3 :-)

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett. Nagyon tetszik. :) Jake olyan romantikus :D

    VálaszTörlés
  4. Annyira szuper *o* nagyon jól írsz.
    Nem hittem volna hogy ilyen gyorsan vissza jön, de örülök neki, és ez a rejtélyes 9 hónap nagyon izgatottá tett. :D
    Várom a kövit,:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) <3
      Nem bírtam volna ki én íróként, hogy olyan sokat legyenek távol!:D

      Törlés
  5. Nagyon jó rész lett :))
    <3 Köviit :$$
    Xx.

    VálaszTörlés
  6. Irtó gáz vagy, remélem tudsz róla ^^ xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Kedves" Névtelen!
      Nem tudom ki vagy, vagy mit keresel itt, azt sem hogy mért gáz. Örülnék ha bövebben kifejtenéd, lehetséges hogy te vagy aki múltkor írta hogy másolt az egész, és társai? Ha már névtelenül pofázol, kíváncsi lennék mi a problémád! Gáz, mi? Te vagy a gáz, drága. Névtelenül agárkodsz hogy a blog írója a gáz? Oké, ha te ettől jobban érzed magad! Legyen! DE akkor legalább fejtsd ki mi a problémád oka, mért gáz? Várom a válaszod, akár priváltba.

      Törlés
    2. Kedves névtelen, köszönöm a kommentedet és, hogy elmondtad véleményed.
      Doroti édes vagy, hogy megvédesz és nagyon szeretlek. De mit tudok tenni az utálok akkor is utálni fognak!:)
      Névtelenül pattogni ahhoz kell gyomor, ami kedves barátomnak meg is van!:D
      De nem akarok ennyire lesüllyedni szóval csak nem érdekel te se foglalkozz vele drága. <3

      Törlés