2013. augusztus 23., péntek

#Hírek

Sziasztok. Ahogy láthattátok a #15. fejezettel véget ért az első kötet (nem évad, mert az olyan elterjedt!) és következik a második! Remélem annyira izgatottak vagytok akárcsak én! 
Amennyiben kérdésetek van szíves-örömest válaszolok!
A második kötetről csak annyi, hogy:
Még több váratlan fordulat,
Még több érzelem,
Még több Zoe, Jake, Megan, Finn, Jack és Amanda (?) ! ;)

Remélem velem maradtok nemsokára mindenre fény derül!!:)


Más.
Ha vannak itt Jake Miller rajongók és szívesen örülnek velem akkor megosztom veletek, hogy mégis mi történt tegnap 22:22-kor velem! (nem vicc tényleg ekkor!)


JAKE MILLER VISSZAKÖVETETT TWITTEREN!:DD

*sikítás*

Oké nem tagadom, hogy nem vagyok normális, de akkor is. Nagyon örülök! 
De befejezem a locsogást. 

See you later baby,
Dreamy Girl~

5 megjegyzés:

  1. juhee. orulok hog orulsz.! :)<3 (nekemtternincstwitteremugyhogylehetetlenhogyvisszakovesen)
    es oo nekem van egy sejtesem hogy babajuk lesz Zoenak es Jakenek.:) csak mert na.:)

    es varom a masodik kotetett.(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      örülök, hogy örül velem valaki!:DD
      És lehetséges...:D

      <3

      Törlés
  2. Nagyon örülök h örülsz :-) alig várom a 2. Kötetet. Wiiiiii olyan nagyon kíváncsi vagyok h milyen lesz. Biztos király. Ja és akk vasárnap lesz előzetes? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, holnap délelőtt érkezik. Lesz trailer is, ami saját készítésű szóval nem a legjobb! És már két ember örül velem!:D
      Hurrá! <3

      Törlés
    2. Ki mondta hogy ember vagyok?
      Udvozlet: Ufo Dotti! :)
      Virtualis ufo oleles:DD

      Törlés