2013. augusztus 7., szerda

#11. Fejezet

#Hatodik nap

Három nap pihenés után elindultunk újabb koncertek helyszínére. Mai állomás: New Orleans. Kicsit fáj a szívem, hogy ott kellett hagynunk Jake családját és Kelly-t is de a rajongói már várják. Délutánra értünk a szállodához. Hangos sikítás fogadott minket ahogy végigmentünk a busz és a szálloda közötti kis úton. Miután kicsit kipakoltunk ebédelni indultunk. Jake bérelt egy kisebb sportautót és azzal fedeztük fel a várost és kerestünk egy éttermet. Valahol a város szélén találtunk egy eldugott kis fakunyhót ami kicsit hasonlított a Leeds-i étteremhez amibe annyit jártunk Jake-el. Hátra ültünk le egy kis boxba. Én belülre ültem Jake pedig szorosan mellém miután felakasztotta kabátjainkat. Combomra tette kezét és egy puszit adott arcomra. Egy mosollyal ajándékoztam meg.
-Mit szeretnél enni?- kérdez miközben az étlapot bújja.
Egy pincérnő érkezik mellénk és felteszi ugyan ezt a kérdést. Bár neki hangja sokkal nyávogósabb, mellei nagyobbak és pólóján a kivágás a köldökéig ér. Hidrogén szőke haját ujjai körül tekergeti. Tekintete pedig Jake-et pásztázza.
-Én egy salátát kérek.
-Dehogy mindig csak salátát eszel, baby.- rázza meg fejét Jake.- Két extra nagy hambit kérünk sok sültkrumplival, ketchuppal és egy nagy cola-val.
Rosszallóan lóbálom szőke fürtjeimet.
-És ha elhízom?- kérdezem.- Akkor is együtt akarsz majd velem lenni?
Hangosan felnevet és közel húz magához, mellkasára fektetem fejemet.
Eat more, care less | via Tumblr-Ti nők mikor fogjátok már fel?- suttogja a fülemben.- Mindenhogy szeretlek. Akármilyen is légy.
Elpirulva ölelem át és szívom be férfias illatát. Axe és cigaretta füst keveréke. Eddig fel sem tűnt, hogy Jake cigizik. Igazából még nem is láttam kezében cigarettát.
-Jake!
-Tessék?- néz fel telefonjából amit fél kézzel nyomogatott eddig.
-Te dohányzol?
-Hát elszívok egy két szállal éjjelente de csak ha nem tudok aludni. Amióta vagy nekem nem szívtam el egy szálat sem!- mondja.
Boldogan nyomok egy puszit az orrára majd megérkezik az amerikai emberek által hamburgernek hívott monstrum. Felmérem a helyzetet majd megmarkolom az ételt és egy óriásit harapok bele. Az ízek bombaként robbannak számban. 5 éve nem ettem semmilyen húst. Csak a saláta és én. De most kivételt teszek és jó dolog. Jake figyel ahogy végül eltüntetem a hamburgert ami nagyobb volt egy időben még nálam.
-Tudsz te ha akarsz.- jegyzi meg.- Milyen volt?
-Nagyszerű.- felelem.- 5 éve nem ettem már ilyen finoma. Nem mintha a saláta nem lenne az de egy idő után minden változatát meg lehet unni.
-5 év?- kerekednek el szemei.
-Jól hallottad.
Jake fizet majd kimegyünk a kocsihoz. Gyomrom tele van és úgy érzem, hogy soha többé nem tudok egyetlen falatot sem leerőltetni a torkomon.

A backstates-ben őrültek háza van. Jake-el nyugodtan nézzük ahogy nyüzsögnek körülöttünk majd kis idő múlva megszólal.
-Hoztam neked valamit!
A bal oldalán lévő hátizsákban kutat míg végül ki nem húz belőle egy napszemüveget.
-Ez olyan mint az enyém csak egy kis változtatással.- mondta majd végighúzza ujját a lencsén és észere veszem a gravírozott feliratot.

Love

Elérzékenyülten mosolyogtam rá majd csak egy csókra volt időnk utána rohant is fel a színpadra.
-Nagy a szerelem?- kérdezte Finn és leült mellém.
-Úgy érzem.- mondom majd csak egy pillanatra felemelem a fejemet, hogy rá nézzek majd újra  a napszemüveget forgatom kezeim  között.
-Tudod még soha nem láttam ilyennek. Mintha hipnotizálva lenne.- hangosan felnevet.- Vagy valami erős szer hatása alatt áll.
Belebokszolok karjába. Majd felveszem a Jake-től kapott napszemüveget és Fnn vállára hajtott fejjel hallgatom barátom hip/hop és rapp zenéjét. Mire újra kinyitom a szememet valaki éppen cipel. A sötétben még a szemüveg is lassítja a tájékozódásomat ezért fél kezemmel feltolom a fejemre.
-Szia.- mosolyog arcomba édesen barátom.- Elaludtál a fellépés alatt.
-Hova megyünk?
-Visszaviszlek a buszhoz és adok még pár autógrammot a rajongóknak aztán irány LA.
Egy csókot nyomtam szájára majd hagytam, hogy felvigyen a buszba és a kanapéra fektessen. Még emlékszem, hogy betakar és ad a fejemre egy puszit. 
Utána minden elsötétült és elaludtam.

2 megjegyzés: