2013. július 20., szombat

#6. Fejezet

 #Első nap

<3 | via Tumblr Az ébresztő órámra pillantottam. Hatóra negyvenkilenc percet mutatott és én kiugrottam az ágyból. 20 perc múlva indul a repülő és én még mindig a pizsamámba fekszem. Felhúzom az első kezem ügyébe kerülő dolgot és felöltözöm. Kabátba bújok és bőröndömet magam után rángatom. Leintek egy taxit és megmondom neki, hogy a reptérre ha kell lépje át a sebesség határokat. Csak bólint és lenyomja a gázpedált. Én hátra vágódom a gyors indulástól és rögtön be is kötöm magamat.
Közben megcsörren a zsebemben a telefon. Jake az.
-Kösz, hogy elhívsz és meg sem vársz.- kezdem rögtön monológommal. 
-Mi te már úton vagy?- kérdezi meglepett hangon.
-Igen!
-Jó, mert mi csak most indulunk.- mondja.- Bent találkozunk.
Kifizetem a taxit és belépek a repülőtér termináljába. Feladom a csomagjaimat és a New Yorkba tartó gép irányába indulok. Addig várok amíg egy légiutas kísérő meg nem kérdezi, hogy a New Yorki gépre akarok-e felszállni. Átnyújtom neki a jegyemet és bemegyek a gépbe. Ablak mellé szól a jegyem. Egy idős hölgy ül középen és egy üzletember, aki még a felszállás előtt is laptopját püfölte. A repülő ajtaját figyeltem de nem jött be senki. A stewardessek bezárták az ajtót és elkezdték magyarázni a vészhelyzet esetén használatos dolgokat. Elkezdtem félni, eddig soha nem utaztam még repülőgépen. Chris-hez sem mentem még egyszer sem LA-ba, pedig számtalanszor hívott. De valahogy a barátnője nagyon irritál. A gép gurulni kezdett és én erősen megragadtam a szék karfáját és lehunytam a szememet. Egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.
-Elnézést a feleségem terhes és nem nagyon bírja a repülőutakat.- mondja.- Meg lehetne azt oldani, hogy helyet cseréljünk?
-Persze.- a néni mellettem elkezd helyezkedni és átengedi a helyét.
-A D13 hely az enyém.- mondja.- Köszönöm asszonyom.
Kinyitom a szememet és Jake-et pillantom meg. Leveszi napszemüvegét és basketball sapkáját és felém fordul.
-Szóval most repülsz elősző?
-Igen.
Bólint majd felhajtja a köztünk lévő karfát és átkarol. Szabadon maradt bal kezét összekulcsolja az én kezemmel. Fejemet mellkasán pihentetem. A felszállás túlélése után kikászálódok öleléséből és kifelé nézek az ablakon. Nincs kedvem beszélgetni.
-Elég csöndes vagy ma.- mondja.
-Csak álmos.- mondom neki.
-Már azt hittem, hogy megbántad, hogy elindultunk.
-Nem erről szó sincs.- mondom.- Nagyon rég láttam már Chris-t.
Arcáról lassanként eltűnik eddig gyönyörű mosolya én pedig felnevetek.
-Csak miattad megyek te butus.- szorítom meg kézfejét.- Chris úgyis hazajön a jövő hónapban.
Hangosan felnevet aminek nem sokan örültek de nem zavarja. Magához húz és megölel. Én vállára hajtom a fejemet és lehunyom a szememet.  Mire újra kinyitom a repülőgép sötétben honol és csak pár olvasó lámpa világít. Felemelem Jake válláról a fejemet és a biztonság kedvéért megnézem, hogy nem lett-e nyálas. Nem.
Óvatosan kiszököm és megkeresem barátnőmet aki Jack-al és Finn-el a gép hátuljában beszélget.
-Helló.- ülök bele barátnőm ölébe.
-Hogy vagy Zoe?- kérdez Finn.- Bírod a repülést?
-Jake mellet szerintem gondolkodni sem tud.- nevet Megan.
Hűvös pillantást vetek rá majd bele boxolok a kezébe.
-Hé.- dörzsöli kezét sértetten.
-Mért nem üvöltöd világgá?- kérdezem.
-Jézus Zoe.- forgatja szemeit.- Már mindenki tudja. Ti vagytok csak ilyen esetlenek, hogy nem jöttök össze. Smárold le és minden rendben lesz.
-Olyan könnyen beszélsz!- mondom.- Csináld is meg akkor.
-Én már megtettem.- emlékeztet.- Jack a barátom.
Jack büszkén mosolyog és megszorítja a kézfejét Megan-nak.
-Rám jön a hányinger.- mondom és indulni készülök.
-Csak, mert féltékeny vagy.- mondja.
Reggelre érünk New Yorkba. Most tudjuk meg igazán, hogy nem is olyan ismeretlen a Jake Miller név Amerikában. Jó pár rajongó sikítozott a repülő téren. Jake kiosztott pár autogrammot és közös képet majd indulhattunk is. Jake átvette a csomagjaimat és egy buszhoz vezetett minket amire a neve volt rámatricázva.
-Köszöntelek titeket a turné buszomba. Holnapi megálló Tenessee Lane! Ma pedig csak évezzük az utazást!
-Semmi városnézés?- kérdezem csalódottan.
-Szeretnél?- húzza elő ravasz mosolyát.
-Igen.- mondom túl lelkesen.
-Akkor lesz!
Ahogy Jake ígérte volt városnézés. Mi pedig Jack-al ahogy jó YouTuberekhez illik fel is vettük az utat. Az új videó alapjai. Az estét egy szállodában töltjük majd Tennesseen. Miközben pár felhasználható felvételt válogatok ki Finn-el és Jake-el közös szobámban (Jack és Megan a szerelmes pár külön szobát követelt.) Az estén agyalnak a fiúk.
-Szerintem igyunk. -veti fel az ötletet Finn.
-Megbeszéltük.- mondja Jack majd felém fordul.- Csini öltözz.

Inspired outfit for a graduation party
Untitled #203 by celinarrr featuring logo bags
Pipa Embellished Shoulder Dress $149.99&#160;/ Effie Satchel in Oak £595.00 / Ballerina with Ankle Strap £25.99
Egy elég rövid ruha mellet döntöttem. A sminkemet sikerült elég jóra megcsinálnom és a hajamat is még volt időm besütni. Kilépve a fürdőből már négy szempár figyelt rám.
-Gyönyörű vagy Zoe.- mondja Finn.
-Na nem!- rázza a fejét Jake.- Így nem jöhetsz. Öltözz át!
-Mégis mi bajod van ezzel a ruhával?- kérdezem.
-Túl rövid. Mindened ki van.
-Te mondtad, hogy öltözzek csinin.- mondom.
-De..de ebben akkor sem jöhetsz.- mondja.- Mindenki a te lábaidat fogja bámulni és azt tervezik, hogy mikor döntsenek meg!
Csak a szememet forgatom Én azt akarom, hogy TE döntsél meg. Másnak ezt nem hagyom!
-Zoe szingli és gyönyörű!- mondja.- Mit vársz tőle Jake?
-Semmit.- mondja és kiviharzik a szobából.
A zenére hullámzó emberek magukkal ragadnak. Egyedül indulok el a táncparkettre. Kicsit később egy kéz érinti meg derekamat és csúszik le a fenekemig.
-Szia. Austin vagyok.- mondja a fülembe.
Szembe fordulok vele. Elég jóképű de nem annyira, mint Jake. Haja gondosan felzselézve. Ruhái makulátlanok és márkásak. Fogai hófehérek.
-Zoella.
-Gyönyörű neved van akárcsak te!- mondja.- Új vagy erre?
couple<3<3<3 | via Tumblr-Most jöttem Angliából. Először vagyok az államokban.- magyarázom.
-És barátod van?- eltöprengek egy kicsit a válaszon majd megvonom a vállam.
-Még nincs.
Elmosolyodik és felém közelít arcával míg ajkaink össze nem érnek. Egymásba gabalyodva csókolózunk a táncparketten majd meghív egy italra. Jake mellé ülünk le a bárpultnál.
-Jake ő itt Austin.- mutatom be újdonsült partnerem.- Austin ő pedig Jake az én...az én Jake-em.


Fogalmam sincs igazából, hogy mi nekem Jake. 
Egy ismerős? Nem annál jóval több.
Egy barát? Nem, mert a barátok nem képzelődnek a szexről egymással.
Egy szerelem? Nem, mert ő nem szeret vissza.
Bonyolult. 

Jake kicsit spiccesen méregeti Austint majd felém fordult.
-Gyere velem táncolni Zoe!- már áll felfel mikor Austin megszólal.
-Zoella ha nem zavar most velem van!
-Nem, nem zavar!- válaszolja lazán és megfogja a kezemet, hogy majd magával visz.
-Jake kérlek engedj el. Nem akarok most tácolni!
-Hallottad seggfej!- áll védelmembe Austin.- ENGEDD EL!
-Minek neveztél?- kérdezi Jake de karján izmai már megfeszülnek és üt.
Egy kör alakul ki a két fiú körül és én teljes hangommal kiabálom Jake nevét és azt, hogy azonnal fejezze be.
De nem használ!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó :) kövii :D olyan ritkán írsz :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem ahogy csak lehet!:)
      Most már van elég kész fejezet, hogy hetente akár kettő is jöjjön!:))

      Törlés
  2. Nagyon jól írsz eszméletlenül tetszik, olvastam van más blogod is.Azt hiszem bele kezdek egybe. Jake egy hülye, nem értem mi értelme leütni mindeb másodij fiút..és egyben aranyos hogy hogy nem tetszett neki Zoe ruhája mert hogy minden kint van... A blog tetszik egy bajom van azok a képek, bármint jók, meg a fiúk úgye maguk is.bármint érted. Csak Zoe sosem ugyan az a szereplők oldalban nagyon szép, és tudom hogy nehèz ugyanazt a lányt megtalálni, vagy hasonlot de egyszer ketszer szép lànyt teszel be/és sajnos ez van ritkán/ vagy csúnyát. Ebben a rèszben nagyon jók voltak a képek. Vissza a történetre nagyon tetszik, gazdagottál egy új olvasoval.! :)<3

    VálaszTörlés
  3. Szia köszönöm őszinte véleményed és, hogy olvasóm lettél.:)
    Rossz szokásom,hogy előrébb haladok a story-val írásban és készülök egy külső váltással Zoe életében. Nem tudom ki a szép lány és ki a csúnya de a történetem Zoe Sugg-ról szól akinek a való életben (mert a történetem kitaláció, de vannak benne valós dolgok, mint a YouTube csatorna) is ugyan az a neve! És próbálok mostantól olyan képeket hozni amik élethűbbek!

    <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem, csak ha jól vettem észre Zoe más lány mindig. De most néztem google képeknél hogy egy csomó kép van róla. Szeritem mindig saját magát rakd. Rá adásul nagyon szép lány.:d De ez csak egy ötlet természetesen nem kell megfogadni...A többiekkel nincs gondom ők úgyan azok mindig.Csak ez volt ami szemmet szurt.:)

      Törlés