2013. július 28., vasárnap

#8. Fejezet

Addig nyomta az ajtót befelé amíg utat nem tört magának és bejött.
-Jake takarodj!- mondtam.
-Végig sem hallgatsz.- mondja.
-Mit kéne végig hallgatnom?- kérdezem.- Azt, hogy elmond, hogy csak szexre kellettem mint eddig mindenki más? Vagy talán még azt is elárulod, hogy megbántad?
Kezemmel verni kezdem a mellkasát amit egy ideig hagy majd megfogja csuklómat és kényszerít ezzel, hogy szemébe nézzek. 
-Azért fagytam le, mert gyorsan történt.- vall színt.- Te vagy az egyetlen lány az életemben akivel nem szexeltem, hanem szeretkeztem. A különbség az, hogy ezt azért tettem, mert szeretlek. 
Google - inspiring picture on Favim.comMost ő lepett meg gyorsaságával. Egy együtt töltött éjszaka után kimondta, hogy szeret. Karomat átvetem nyakak körül és megölelem.
-Sajnálom.- mondom.- Sajnálom, hogy csak úgy lelépetem.
-Én is, hogy kiakadtam és, hogy nem csókoltam rögtön vissza.- mondja.- Most valami őrült fazonnak gondolhatsz, aki agresszív és paranoiás. Pedig nem csak szeretlek és félek, hogy egyszer megjön az eszed és lelépsz.
Megsimogatom a hátát és még közelebb húzom magamhoz. Felemelt és lábamat átkulcsoltam dereka felett. Belenéztem szemeibe.
-Még csak olyan 3 órája lehetünk együtt úgy gondolom.- mondom.- Nem tudom, hogy fog alakulni ez köztünk, mert ez eddig elég gyors és még soha sem voltam szerelmes. De ez úgy érzem, hogy szerelem. Igaz eddig csak barátok voltunk csak és rögtön belevágtunk ebbe az egészbe de mégis olyan mintha már ezer éve itt lennél nekem. Szeretlek.
Arca vonásai ellágyulnak és mosolyra húzódnak ajkai. Apró puszikat ad számra.
-Én is szeretlek bébi.- mondja közben.

Emberi kinézettel lépek ki a fürdőből. Mért vagyok én állandóan a fürdőben? Nem volt időm gondolkodni, mert Megan-nal találtam szembe magam. Idegesen méregetett.
-Te ribanc! Lefeküdtél vele és nekem el sem mondtad?
-Nem volt időm!- védekezem.
-Dobhattál volna egy üzenetet.- mondja. -Épp dugunk köszi, hogy eddig tartottad bennem a lelket!
Felnevetek a nevetséges üzeneten mire barátnőm is meglágyul és velem nevet. Finn lépett be a szobába és pár csomagot akart még levinni a szobából.
-Mi ez a jókedv hölgyek?
-Szerelmesek vagyunk.- mondtuk. Majd beiktattunk egy nagy ölelést. Lecipeltük a bőröndöket a buszba és meg sem álltunk Floridáig.
-Akarsz vezetni?- kérdezett Jake a buszban.
-Nem tudok vezetni.- mondom.
-Nincs jogsid?- kérdezi.
-Nincsen.
Túldramatizálva a helyzetet lefekszik a földre és úgy tesz mintha haldokolna. Nevetve fogom a fejemet.
-Gyere megtanítalak.- mondja miután kiszórakoztat magát.
-És mégis hol?- kérdezem.- A buszon?
-Igen.
Én csak viccnek szántam de ő nem. Megfogja kezemet és magával húz a vezető ülésig.

Leült az ülésbe és belehúzott az ölébe.
-Ez a gáz, ez pedig a fék.- mondja.- Ezek a legfontosabbak. Én váltok meg kezelem a pedálokat te csak vezess.
Viccesen éreztem magam. Úgy figyelt rám mint egy gyerekre pedig ha tudná, hogy 15 éves korom óta motorozom. Az majdnem ugyan olyan nem? Csak nincsen benne ilyen sok pedál. Derekam köré fonta egyik kezét és nyakamat csókolgatta.
-Így nem tudok koncentrálni.- mondom.
Eléggé elfáradva mentem vissza a busz végébe és huppantam le a kanapénak kinevezett részre. Elnyújtózva néztem a tévét addig míg Jack, Finn és Megan meg nem jelent. Megan a kezembe nyomta a kamerát amit nemrég kértem, hogy hozzon be nekem.
-Gyertek ide.- mondtam nekik. Szót fogadva odaültek mellém és mint belefértünk a kamerába.
-Zoella jelentkezik videó naplójával Jake Miller karácsonyi turnéjáról. Floridába tartunk ez a második nap. Ma volt részem jóban mint például egy gyönyörű vallomás és vezethettem egy kicsit a buszt is. Valamint rosszban is, mert nem aludtam már egy jó ideje. Itt vannak velem barátaim is.
-Hali.- köszönt először Megan.
-Mizu?- intett a kamerába Jack.
-Helló!- mondta végül Finn.
Kimásztam Finn öléből ahol eddig ültem és elindultam kamerámmal a busz végétől az elejéig.
-És végül itt van velünk Jake Miller is.- léptem oda mellé.- Jake-ről annyit, hogy remek hip/hop énekes és rapper. Valamint remekül csókol.
Közel hajoltam hozzá és megcsókoltam. Közben kezemben még mindig ott volt a kamera.
-Sajnálom lányok de már foglalat a szívem.- mondja Jake.
Összecsuktam a gépemet és feltöltöttem a videót a laptopomra. Összevágtam és kicsit szerkesztettem. Volt mikor Finn segítségét kértem de mire valók a legjobb barátok?

A színpad jobb oldalán álltam fényképező gépemmel a kezemben és vártam, hogy Jake az utolsó száma után lemenjen a színpadról és akkor újra együtt lehessünk.
-Az utolsó számomat egy csodálatos lánynak küldöm akit szeretek.- monda és felém pillantott.
Belekezdett Let You Go számába és az utolsó sornál felém fordult és rám mutatott:
-You're my everything.
Testemet elöntötte a forróság. Eddig elég sok oldalát megismertem barátságos, flörtölős, ideges, féltő, bátor, vicces, laza de az összes közül a kedvencem az lett amikor édes. Ez valami új amiben eddig nem volt részem, mert eddig soha nem voltam még igazán szerelmes. Igaz voltak fiúk akikkel elmentem randizni de itt meg is álltam. Nem volt soha még barátom aki fogta a kezemet és a gimiben elkísért az egyik órámról a másikra. Vagy aki egészen hazáig kísért és megnevettetett. Jake lett mindenben az első. Kivétel a csókban. 10.-esként kaptam az első csókomat egy Bob nevű focistától. Csak azért csókolt meg, mert megkértem rá, utána nem is beszéltünk és nem is csókolóztam senkivel. Szóval Jake az első igazi kapcsolatom.

A Miller ház előtt állunk és még egy utolsó mély levegőt veszek.
-Nyugi.- mondja.- Biztos, hogy bírni fognak. Jó ízlésük van, mint nekem.
Nevetve megráztam a fejemet és becsöngettem.




7 megjegyzés:

  1. Hooh, eszméletlen rész lett, szerintem kicsit rövid, de lehet hogy nem, csak gyorsan faltam a soraid. Jó rész és kész! Imádtam, ès köszönöm hogy olvashattam.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú köszönöm szépen!:)
      Nagyon boldog vagyok, hogy tetszik!:)
      Remélem várod a második kötetet!

      Törlés
  2. Szia! Nagyon tetszik a blogod,és már nagyon várom a fojtatást :D

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, remélem olvasóm maradsz!:)

      Törlés